Status

Sovit tre timmar i natt.
 
"Försov" mig en timma (vaknade när jag skulle men var inte vid fullt medvetande förrän en timma senare och förstod inte förrän då att jag skulle upp ur sängen)

Kedjan hoppade tre gånger på vägen till stallet.

Red Gigant

Fick i uppdrag att fylla på vatten i hagarna.

Badkaren som vi har vattnet i var smutsiga, fick tömma hälften av dem.

Fanns ingen skurborste där (som det brukar) så fick gå ner till stallet och hämtade en (det är en bit).

Skurade karen med en diskborste.

Fyllde på vatten (tar sin lilla tid, kass vattentryck)

Innom loppet av 5 min, när jag fyllde på det sista karet, hände detta:
Det började dugga.
Jag fick ett getingstick i nacken.
Det började regna.
Jag fick en stöt när jag skulle gå igenom stängslet till hagarna.
Himlen öppnade sig och regnet öste ner.
Min regnjacka låg 20 meter bort men jag hann ändå bli dyngsur.

Det kom två nya hästar till oss, en helt ny och en som var här förra året. Den från förra året försökte få av mig sist den var här.

Jag cyklade hem, kedjan hoppade 3 gånger.

Det började åska (rädd för åska)

Kom hem, hittade en oöppnad nötcremepå golvet.

Getingstatus:
fick sticket 12.00
klockan är nu 16:51 och det svider än

Matstatus:
Några klunkar yoghurt
Ett halvt glas saft
En nötcreme

Tröttstatus:
orkaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback