Sugen på grejer

Blidde ingen Lina. Hon hade viktigare saker för sig. Vi hade ju inte bestämt något så det var ju lugnt med mig. Hon kan ju inte gå runt och vänta på mig hela livet.

Men kanske har det ordnat sig ändå! My friend Anna J är fortfarande i Skövde, så hon skulle höra av sig när hon var klar med sin familj. Hoppas bara att det inte var som förr i tiden...."Jag hör av mig"....sedan...inget. Men det tror jag inte. Sedan om det blir utgång vet jag inte...Maybemaybe. What to ware är den vanliga frågan som pluppar upp då.

I går såg jag till min förvåning att jag är med på Youtube
http://www.youtube.com/watch?v=5P7lrkZxy7o

tjejen som rider när det är kassa färger är jag....så är bara med två klipp (ca 0:40 och 01:23)....men jag förstår hon som klippte ihop det, ser ju förfärligt ut! (färgerna alltså) Det var min och Legacys första tävling (90 centimetersklass) och jag var minsann den enda i mitt lag med ridskolehäst ; )

Åh, sablar va sugen jag blir på att tävla när jag ser detta!!! Skönt att Hopplektionerna drar igång igen på Tisdag. Jag vill hoppa! Synd att man inte har en mamma som vill köra hästtransport... eller en pappa som fortfarande tycker att det är kul med hästar. Då skulle jag kunna tävla lite mer. Behöver RUTIN! Får dåligt samvete av att fråga Josse hela tiden så kommer bara ut på Cup-tävlingar.
 
Varje gång jag hör Animals - House of the rising sun så tänker jag på min mamma. Det är en av min mammas favoritlåtar. Jag tycker om min mamma, så det är en av mina favoriter med.

Kommentarer
Postat av: Lina

ahh, men vi får hitta på något senare i veckan! vad bra att du fick gå ut då...och på fredag blir det party hos jonasen..:p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback