*Dunk, dunk, dunk...*

...huvudet vill bara explodera. Längesedan sist jag hade en sådan värk. Den bästa medicinen brukar vara att sätta sig på en häst och rida. Då släpper alla spänningar och huvudvärken försvinner. Men i dag ville sig inte huvudvärken ge sig riktigt.

Annars gick det bra på hoppningen. Legacy och Gigant är två helt olika hästar att hoppa så det tog några språng innan jag kom ihåg hur jag fick fram det bästa ur Gigant. Men de två sista sprången... mycket fina. Anna J hängde med till stallet. Hon har inte sett mig rida på evigheter. Hon tyckte att jag utvecklas väldigt mycket sedan senast. Det tycker jag också. Jag har blivit en mycket mjukare och lugnare ryttare. Hon tyckte även att både Legacy och Gigant var fin fina hästar.

Efteråt fick Anna en enormt bra idé. Vi åkte till statoil så jag kunde få i mig lite riktig mat. Det är så typiskt Anna, min lilla plastmamma :) Där fortsatte vi att diskutera allt mellan himmel och jord.

Men nu har jag snart varit hemma i en timma och funderar väll på att snart ta mig till sängs.

Min arbetskamrat Lottie är förresten ute efter att införskaffa sig en hästgård. Tycker jag låter som en bra idé! Jag fick komma och hjälpa henne hur mycket jag ville med hästarna sa hon. Åh, va det skulle vara skoj och lärorikt! Hoppas det sker på riktigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback