Groggy, men inte mycket

Ska gå till maxi nu. Får se hur detta går. Fortfarande lite groggy men klarar jag maxi så är det nog lugnt. Kan ju vara för att jag inte ätit något heller. Kylskåpet är helt tomt. Kunde knappt sova i natt, hade så satans ont kring svanskotan! Värktabletter var min bästa vän. Nu är det okej.....jag kan gå iallafall :P Det går inte fort, men det går iallafall. Böja sig ner är den värsta pinan, men igår kunde jag inte ens sitta ner när det var som värst. Det är inga problem nu. Så måste röra på mig så jag inte blir stel.

Har inte lust att sitta flera timmar och vänta på att en läkare ska kolla så att jag är okej. Jag vill inte missa nyårskvällen. Jag kan vara okej till i morgon. Då får vi se. Då har jag hunnit känna efter ordentligt oxå. Jag har varit virrigare förut.

Men det blir en lugn kväll. Färden till Maxi beslutar även om det blir hos mamma eller med mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback