Monstret är inte välkommet längre

Jag ska göra mig av med monstret. Från och med nu är det inte en del av mig!
Det är en tumör som ska bort!

Någon som känner en exorcist?

Ska ändra lite saker i livet. Inser att jag egentligen borde byta jobb också, min kropp pallar inte så konstiga arbetstider längre men eftersom jobb är svårt att hitta i dag och jag faktiskt gillar det då och då, särskillt människorna jag jobbar med, så får det hänga med ett tag till.

Förhoppningsvis blir det ju plugg i höst.
(Det du mamma...det visste du inte! ;)

Jag har iallafall hittat ett program jag vill gå som jag tror skulle passa mig bra.
Någon som vet när det är dags att anmäla sig till högskoleprov?

Aaah! Dexter, love of my life, varför ska du vara så seeeg?!



Joy does not simply happen to us.
We have to choose joy and keep choosing it every day
Min Gode vän Sarahs motto här i livet

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag känner tyvärr ingen exorcist, men mitt motto är ganska bra ändå :) Kul att du minns det! Tänker på dig och våga inte byta jobb innan ag får springa arslet av mig med dig i 2an igen!! :)

Postat av: Amy

Den 15:e februari är sista anmälningsdagen. :)

2008-12-18 @ 09:33:49
URL: http://s0ffsan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback