Ge mig en dag till

Jag har alldeles för mycket att göra.

Åker till Stockholm på Lördag morgon och har massor att fixa innan dess.
Förutom detta så är det förbannat fint väder så känner att jag bara måste åka till husvagnen vid Örlen och bättra på brännan INNAN jag tappat all färg. Vill dessutom hälsa på mamma lite. Egentligen vill jag stanna där till på fredag men det går inte. Min bror kommer direkt efter sitt jobb för att hämta mina djur. Han slutar vid 14.00. Då vill jag gärna att det ska vara lite städat här. Jag ska följa med honom hem och se till att djuren kommer på plats. Sen ska jag hem igen. Packa och göra mig iordning för på kvällen är det personalfest. Sen ska jag hem, sova...och se till att jag INTE missar tåget för då åker Lina själv. Hon har sagt det....och jag har sagt det.

Måste dessutom hitta min bikini. Annars är det ju ingen idé att åka till Örlen imorgon. Tråkigt att jag har tappat så mycket färg sedan senast jag solade. Kommer säkert att bränna mig. Skulle i och för sig kunna sola på fredag med men har någon social tant här som kommer och pratar med mig och säger att jag borde ha mössa på mig så jag inte tappar håret och grejer och jag orkar inte lyssna på hennes gnäll! Hon har förstört solstunderna jag brukade ha på min gräsplätt för mig. Skulle jag säga att jag chansar och kör utan hatt skulle hon nog bli förbannad eller fälla någon såndär spydig kommentar...mer än vad jag behöver just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback