Guldgruva brorsan!

I dag ska jag och Lina & co till SannaPanna och leka singstar och vem kan bli fullast.

Va inte på så mycket festhumör så tänkte att jag skulle slänga på lite partyhöjande musik. Men....jag har ju inget förutom på mobilen. Kom sedan på snilleblixten att jag har ju faktiskt dator igen. Slängde över musiken, öppnade Winamp och sedär!!!...hittade hans spellista på winamp! Massa sköna låtar. Så nu har jag hoppat omkring till Både Michael Jackson, gammal gammal R'n'B&Hip hop och hedlig Rock'n'Roll som Chuck Berry. Vi är en liten retrokultfamilj ;D. Johnny B Goode är minnen det. Älskar den låten!

Så nu är jag redo!

Tack bror, tror jag behåller den här musiken när vi formaterar om datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback