Here we come

Nu har jag och Lina bestämt avresedatumet får våran lilla semesterresa. Vi ska tillbringa några dagar och turista  i Stockholm. Åker på Lördag. Det är så bra när man lyckas pricka in vänner med kontakter. Vi ska nämligen bo i hennes mormors lägenhet så vi kommer billigt undan. Jag har minsann inga kontakter...om vi inte vill åka till Tibro i några dagar :P. Men lugn Lina, vi blev vänner innan jag visste det så utnyttjar dig inte...bara lite ; ) Vi ska göra Skansen och Grönan och staden och Naturhistoriska och Sf Bokhandeln och lite mera. Vi har inte riktigt planerat allt än. Marsvinsvakt är fixad och ledigheter och allt sånt.

Ska bli roligt att få resa någonstans och få göra något annat men ändå komma billigt undan. Särskillt som att jag har tandläkarundersökning i september. Har garanterat minst ett hål de vill laga :P....tror jag iallafall.
Jag föredrar ändå egentligen semestrar då man gör saker. Visst är dett gött att ligga i solen någon dag, men i en hel vecka? Näe. Jag vill se saker, uppleva saker och lära mig saker. Jag vill iof ha det fina vädret och bad också om det är möjligt.

Gillar Söndagar. Söndagar är slappdagar. 
Gick upp 14.00 och sitter fortfarande i morgonkläderna och klockan är.....oj....va den så mycket? 20.45!
Det var kanske lite för mycket, måste aktivera mig, typ städa.

Det var kul igår iallafall. Världens största privatfest, bara för oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback