Jag flyr med Lina till Stockholm imorn

Snart är det dags att gå till personalfesten. Ska bli gött att invadera hennes pool.

Sedan bär det av till Lina. Sover där så minskar risken med att jag försover mig med 100%
Så allt är packat, allt är fixat. Blev glad av att komma till jobbet och droppa av sakerna. De flesta hälsade glatt och uppriktigt och alla påpekade vad brun jag blivit. Till och med Elina på mitt jobb, som bor granne med mig vid Örlen, trodde att jag hade varit där en dag till. Då blev jag glad.

Jag hoppas att det är ett gott tecken inför i kväll.

Annars så gör det inget. Jag och Lina flyr till Stockholm. Där ska jag heala min själ och bara tänka på trevliga saker. Ingen känner mig där. Ingen kommer åt mig där.

Jag är inte rädd för vad folk som inte känner mig tycker...jag är rädd för vad folk tycker som TROR att dom känner mig.

Jag kommer troligen hem på Onsdag.


Om jag var tio år yngre skulle jag inte behöva dig längre
För en lång lång tid - Håkan Hellström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback