Me founds it

I dag jobbade jag min sista dag innan semester. En lagom slapp och väldigt kul dag. Kände mig duktig.

Får tacka Jonas också.

Vi var inne i frysen och jag som vanligt babblar om mina världsliga problem.

A-L : "Jag hittar inte min bikiniunderdel!!! och jag som ska till Örlen i morgon"

Jonas: "Ja, den ligger väll på golvet i ditt vardagsrum..."

A-L: "Neeee, för senast jag hade den var sist det var fint väder och jag har storstädat vardagsrummet sedan dess. Det var när jag kom hem från Örlen och då hääää... *Heureka!!!* Jag har kommit på det Jonas! Tack!"

Senast när jag använde den så hängde jag ju den på tork på en galge i hallen och sedär....där hängde den fortfarande. Lycka! Bara att packa ner grejerna jag behöver imorn och sen kan jag sova lugnt....i kanske 3 timmar.

Semester....HÄR KOMMER JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback