Salvation?

Jag såg något intressant idag nu när jag fått igång internet igen. Jag var inne på imdb och skulle surfa i kapp all info jag tappat så jag kan hänga med igen, eller när det gäller mina komisar...ligga steget före, inom film.

Blev lite rädd när jag för några månader sedan läste att det kommer att komma en ny Terminator film, Terminator Salvation. Blev nästan räddare när jag såg att Christian Bale ska spela huvudrollen som John Connor. Bale är en av mina absoluta favoritskådespelare. Än så länge har jag inte sett någon dålig film med honom. Ska den här bli den första?

Jag kan ju inte vara den enda som är skeptisk till en T4?

Men som sagt, jag har inte sett honom i en kass film ännu och jag hoppas att det fortsätter vara så efter sommaren 2009.

Teasertrailern släpptes i dagarna. Såg den i dag. Se den du med.

Flipp eller Flopp?

http://www.youtube.com/watch?v=kXnELk6pZVk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback