Alla är vi rädda för någonting

Jag har många rädslor.

Jag är rädd för att träffa älgar i skogen.
Jag är rädd för sprutor och nålar som försvinner in under huden...lika mycket på mig som på andra
Jag är rädd för Harkrankar....eller långben, vad ni nu vill kalla dem för
Jag är rädd för att ha ögonen öppna i mörker, eller kolla ut genom fönster när det är mörkt ute
Jag är rädd för åska...eller mest blixten den bär med sig
Jag är rädd för att stå nära kanter på höga höjder

Detta är bara några exempel...

...men mest av allt...det jag är allra räddast för just nu...
...Jag är rädd för att stänga av min dator...tänk om den inte startar igen?!

Kommentarer
Postat av: Lina

surt att vara rädd för att stänga av datorn. men jag förstår dig.

men är du inte rädd för dig själv? det är jag ibland.

2008-07-22 @ 22:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback