Excuse me while I kiss the sky

Fastnade inte i fällan att starta Ether Saga i morse utan tog mig till gymmet istället. Det var grymt skönt. Hade mycket spring i benen att bli av med och kunde lätt fortsatt i 10 minuter till på crosstrainern....nöjde mig dock med 45min.

...och nu ska jag verkligen verkligen försöka att icke äta något godisaktigt överhuvudtaget! Eller jo....kanske på lördagar, men det gör det egentligen svårare. Jag avsockrade mig förra året och tappade mycket sockersug av det och sedan var det inte så svårt att avstå från sockret...nu har jag sockrat upp mig igen och får jag en liten dos socker i veckan så kommer jag bara tråna efter mer...bättre att lägga av helt.
Jag skyller på glassen att jag fick sockerberoendet tillbaka.

Har även kommit på att jag efter fyra månader fortfarande har Purple Haze som en av de mest omtyckta och spelade låtarna i min låtlista.









eller den mer barnvänliga versionen...




"Excuse me while I kiss this guy"

Kommentarer
Postat av: Lina

purple haze, PURPLE HAZE!!?? vad menar du med det??

Postat av: annely

jaaaaa....gärna med en joint i näven :P

2009-05-02 @ 11:04:11
Postat av: L

i näven ja, så länge du har den där är allt lugnt.

2009-05-03 @ 10:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback