jävla asgrannar...

...har efterfest med hög musik klockan 02.40 på natten.

Tur att jag inte sover hemma i natt.
...fast på ett sätt önskar den lite onda sidan av mig att jag skulle sova hemma, och ännu hellre att jag skulle börja jobba 7.15 (som jag egentligen skulle gjort om vi inte precis bytt skifttider) så att jag hade fått gå och ringa på dörren och klaga lite granna. De är ganska ofta högljudda. Jag vet inte om de vet hur lyhört det är här!

Är det inte hög musik och fest så är det grälandet och en gapande tokkärring. Samma grannar  vägg i vägg med mig.

Jag saknar min småfete granne, singel, troligen +30, som jobbade på volvo och inte hade något liv. Den enda gången han drog på volymen var när det va "Allsång på Skansen".

Fan, jag har lust att säga till gapasen ändå...men känns så dumt att göra det när jag ändå ska iväg.

...asgrannar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

tur du har någonannanstans att sova då

2009-04-05 @ 16:29:19
Postat av: Lina

säga till hyresvärden? kanske?..

2009-04-13 @ 21:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback