That woman deserves her revenge and we deserve to die....but then again, so does she.

Skövdeuropaustralienyazeelandanmarköpenhamnorgeskilstunalpernandernapenninernarktisveri-
genglandonaungernewcastledinburghelsingborgullspångoantarktisrilankaspennorrköpingötebo-
rgreklandomunikanskarepublikenilenigereykjavikyotouagadougoumeårelfenbenskustenomest-
landallasigtunafrikasienewyorkingstonagasakisraelimalaskandorratenicegyptenapolirlandetroito-
rontottawarvikaskersundonigeriamsterdaminskievenezuelakropolishanghaislandublinashvilleast-
bournetiopienordkorealexandriayianapalanyarizonamazonastockholmarockosakacapulcorustenne-
sseecuadorotterdamoholmexicohioxfordoroteantanarivoslorsaustinewjerseystadüsseldorfrankri-
ke... ... ... ...

och så vidare.

Så såg min och Linas arbetsdag ut igår fast med andra roliga geografiska områden.

frågor:

A) Hur många geografiska namn orkade jag skriva i detta blogginlägg?

B) Vilken film tittade jag på när jag skrev detta inlägg?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Namnen orkade jag inte räkna.

Men Kill Bill vol. 2 kollade du på!

2009-04-26 @ 18:38:11
Postat av: mamma

Någon har för mycket fritid !!!

2009-04-26 @ 20:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback