"If you want him...COME AND CLAIM HIM!"

Igår var det en febrig Anne-Lie som fick besök av LinaPina. Vi hade bestämt oss för att se Sagan om ringen för säkert minst 10de gången, dock inte 10de gången tillsammans men vi hade iallafall båda två sett filmen så många gånger att vi visste vad som skulle hända. Detta gjorde att vi mest satt och fällde roliga kommentarer istället eller drog repliker från "Sagan om de bannlysta".

Sedan drog vi på film nummer två, som vi hann se första halvan av innan Lina var tvungen att avlägsna sig. Gollum är ju verkligen som en liten herrelös hund som ingen vill ha, stackarn.

I dag råkade jag av en tillfällighet kolla mina favoriter på mitt youtube-konto och hittade ett "Sagan om ringen"-relaterat klipp som jag hade glömt bort att det fanns, men det är ack så roligt.




Andy Serkis är verkligen en favorit, och han är även en favorit i min favoritfilm "The Prestige"


Annars så ingår jag i dressyrlaget för Skövde Ryttarförening i första omgången i DressyrAllsvenskan Div III.




Jag har ficklampan. Du har ingenting. Heehehehhhee~
Gandalf i Sagan om de bannlysta

Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis ! vad roligt att du o Robin kom med !!!

Lycka till med det...kram mamma...

2009-08-16 @ 19:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback