Smart jag är...

...precis ätit frukost, havregrynsgröt, knäckemacka med ost och kaviar och ett STOOORT  C-vitaminsprängt glas apelsinjuice (för min förbaskade förkylning)

Jag satte mig sedan ner i soffan för att borsta tänderna och ser till min förtvivlan att jag glömt något.....APELSINJUICEN! Jag har inte ens snuttat på den. Min första tanke var att spotta ut tandkrämen och svepa glaset och sen borsta om tänderna...till jag kom på hur vidrigt kombinationen tandkräm och juice är...så jag borstade klart tänderna.

Nu sitter jag här vid datorn med ett glas till kanten fylld med härlig onödig apelsinjuice

Kommentarer
Postat av: Lina

Ställ juicen i kylen och drick när du känner för det, eller ge till någon annan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback