:D

Intressant dag på jobbet idag.

Jag var fortfarande lite groggy så gick mest och skrattade hela tiden. Vissa trodde att jag fortfarande var lite onykter, men nej nej, det var jag ej.

Jag kan fortfarande inte böja mig ner hur lätt som helst, måste ta ena handen som stöd mot något... vilket var ett stort problem eftersom jag skulle envisas med att tappa saker på golvet hela tiden.

Jag bara fortsatte skratta åt eländet.

Skulle skrapa av grillen, märkte att jag sträckt eller slagit i armen hårdare än jag trodde så fick säga åt Jesper att skrapa den åt mig. Jag kunde verkligen inte göra det. Han fick oxå beordna runt mig på jobbet. Jag var så virrig så jag hade inte koll på någonting nästan.

Då skrattade jag ännu mer.

Sen satt jag och Adam och flummade i kontoret. Jag hjälpte honom räkna kassor och hålla koll på vilka som kunde vad. Det var ju ett tag sedan han jobbade hos oss trots allt.

Självklart skrattade jag då också åt min egen virrighet.

Det har varit en märklig dag på jobbet....men kul. Jävligt kul va det.

Funderar på om Jag ska kolla på Waterworld som börjar strax.
Superlängesen jag såg den...
Dessutom är ju hon som spelar Deb i Napoleon Dynamit (en avmina favoritfilmer) med. Hon spelar den lilla tösabiten.

Fast egentligen vill jag nog hellre se på Napoleon Dynamite :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback