Varför kan inte nissen som bestämmer allt låta mig få träna någon gång!

Självklart blev det ingen träning :P. Min hals är kass och mitt huvud exploderar. Känns nästan som att ha träningsvärk i nacken, så öm och svullen. Jag har inga andra förkylningssymtom, kan det vara halsfluss? Vill inteeee, får inteee...och framför allt så har jag inte råd den här månaden. Köpt sådana här Zyx som de gör reklam för (värktablett för halsen). Lokalbedövande, jomenvisst, min gom domnade lite av dem men halsen gör fortfarande lika förbannat ont.

Jobbet blir kalas imorn. Lördag, massor av folk som skriker på en. Är huvudvärken borta är jag nöjd. Får hoppas på att lite sömn kan fixa den...och får hoppas att man kan blanda Zyx med Ibumetin.

Jag vet att det inte är världens roligaste inlägg men jag är sååååå inte pigg just nu....men egentligen inte trött heller. Stort sömnbehov vill jag kalla det.

Tanten i apoteket tyckte att jag skulle gå till vårdcentralen...ha ha, de som känner mig vet att: Jo, ser jag ingen förbättring inom ett halvår så ska jag tänka på saken.

37.7 i temp. Ingen feber än...
Då kör vi!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Bafucin är mycket bättre när man har ont i halsen! ;)

Postat av: Lina

jamen du far inte vara sjuk nar jag kommer.

sa kan vi springa ihop, det kommer vara min traning. mer har jag inte rad med

2009-01-12 @ 19:53:13
URL: http://komid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback