Vilken hund passar mig?

Lekte med Linas (mammas) coton-valpar i helgen. Enormt söta...klart jag blir ännu mer sugen på hund nu. Min mamma ska snart skaffa en hund och jag och Mattias har pratat om att skaffa två om kanske fem år om det funkar i våra liv. Men efter jag lekt med dessa superhärliga coton-valpar så är suget starkare än till godis!

Drömma får man lov att göra iallafall och jag har några raser jag väljer emellan.
Japansk spets, Shetland sheepdog, Shiba Inu, Mops(men kommit på att det nog blir min pensionärshund), Whippet, Basenji mm. Men de första två är det nog som toppar listan på det jag tror jag vill ha av en hund.

Gjorde precis ett seriöst "
vilken hund passar mig?" test.

Jag fick Shetland Sheepdog :D
yes! Så det får väll bli en sådan när det är dags.
...en liten sheltie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback