Ingen reklam tack!

Igår storhandlade jag. Jag köpte gå/joggingskor, underkläder, en liten smidig mp3 med clip som jag kan ha när jag tränar, nya hörlurar till den mp3n eftersom de som tillhörde va kassa, Chrono Trigger (DS-spel), två armbandsur eftersom båda mina gamla pajade ungefär samtidigt, Flux, tandtråd och annat skoj. Köpte även en mops som fick namnet Monsieur le Poop! Allt gick på ca 2500kr totalt....egentligen inte så mycket med tanke på vad jag fick för pengarna.

Idag på ridningen hoppade vi terrängbana och åååååh vad Robin hoppade bra! Han tyckte att det var jätteskoj och hoppade faktiskt bättre när vi hoppade flera hinder på raken. Vi fick in en bra rytm.

När jag kom hem från stallet så blev jag så trött på min reklamhög så jag tänkte "Näe, nu ska dendär "ingen reklam"-lappen upp!" Jag satte mig ner och skrev en röd fin som jag tejpade svart tepj runt. Jag gick ut för att sätta upp den på sin plats när jag förvånat såg att där satt det redan en lapp med det budskapet. "Va i helv..." tänte jag. Men eftersom min lapp var så fin så satte jag den över den befintliga lappen.

Jag trodde att det var min mamma som busat med mig men tydligen var det Herr Mattias och Lina som gått i konspiration med varann och satt upp den. De asen, trodde inte att jag skulle få det gjort ;)

Så nu sitter där iallafall en himla fin skylt, under den sitter en ganska ful, men kärleksfull liten lapp med samma budskap.

INGEN REKLAM TACK!

Kommentarer
Postat av: Lina

hahaha!!! Bra att du lät våran sitta kvar!

btw, jag flyttar till kalmar ;)

Postat av: Mattias

HE HE HE HE. kul att den kom upp precis när vi satt upp en annan :P

2009-06-23 @ 19:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback