Miss Brown

Ingen dator på tre dagar har resulterat i massor av färg på kroppen.


Har haft en Lina i min soffa som dragit iväg mig till Örlen både Lördag och söndag. Fina dagar det med båt och tårta. Lördag åkte jag med bror nr 1 och på söndag med bror nr 2 plus Mattias, men Lina fick köra. Hon kör bra.
Det blev pärontårta, båt, bad och sol.

Skulle springa runt karstorp i dag medan gubbarna spelade fotboll, men klappade halvt ihop halva vägen pga illamånde, nej...inte av att jag ansträngde mig...jag mådde halvt illa redan innan jag sprang, så blev att promenera den sista biten.

Jag såg nya Transformers i torsdags, dagen innan den officiella premiären :P, min åsikt är densamma som
hennes.

På måndag börjar Dexter säsong 3!

Mondays are TV-nights from now on!!!...även om jag redan sett den säsongen.

Den här längtar jag annars efter. Luktar gåpåbiopremiär-varning

Kommentarer
Postat av: Lina

Inte Miss Brown, det är Mr Brown, har du inte sett Reservoir Dogs?



Alice i underlandet ser lovande ut som film, yummy.

2009-06-30 @ 10:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback