småplock

Mamma...köp Robin med miiiig!

I tisdags var vi i hoppspecialen ute på terrängen och hoppade. Han hoppade allt som de stora hästarna hoppade, PLUS svampen, som är ett ganska maffigt terränghinder. Han är så underbar den lilla hästen. På måndag är det dags igen, regnar det inte så ska vi ut på terrängen igen. Vi hoppar nog inte lika svåra hinder då eftersom det är med min ordenarie grupp, men alla stunder med Robin är lycka.

Jag har börjat bli hurtig! Minst varannan dag har jag varit ute och promenixat ca 40 minuter. Twilight hjälper till en hel del. Minns jag rätt har jag nått kapitel 11. Hon har precis fått veta att han är VAMPYR *oooooo*. Jag ser fram emot nästa promenad, som troligen äger rum imorgon igen.


Igår hade jag en himla trevlig midsommar vid Örlen med mamma, bröder, deras respektive och min pojkvän. Jag, Mattias och Madde kom dit lite senare eftersom vi alla tre jobbat på dagen. Vi åt god traditionsenlig mat och sen installerade jag sims 2 till min lillasyster Tova. Jag blev kvar vid datorn en liten stund. Det fanns så mycket jag var tvungen att lära henne om sims, hon hade ju aldrig spelat det förut. När jag kom ut så var hela långbordet fullt, så Mattias satt kvar längst bort där vi satt och åt förut, medan jag fick sitta på andra sidan långbordet. Ha ha, tur att mina syskon satt och underhöll honom. Senare på kvällen gick vi till dansbanan och jag lärde Tova bugga. Lite brist på taktkänsla och i början följde hon mig inte som en tjej ska utan gjorde lite som hon själv ville, men sen när hon fattade det där med att föra och följa så var hon jätteduktig.

I morgon blir det transformers 1 och på Torsdag transformers 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback