En liten datastund

Det är svårt att blogga när man har en bror som slaggar i ens lägenhet och har en förkärlek för WoW....

...jag vet, det är så jag har det just nu. Där av de sega uppdateringarna.

Att använda sig av frasen "Kan jag få sitta lite vid MIN dator" eller "Flytta dig från min dator!!!" funkar inte.....Det är nämligen ursprungligen hans dator.

Att försöka brotta bort honom funkar inte heller....han sysslar med kampsport och är dubbelt så stor och stark som mig.

Han äter upp min mat också...men jag kan ju inte klaga...jag har ju fått en dator av honom....en dator jag inte får sitta vid så mycket nu för tiden och som han kanske ska låna tillbaka till han kan köpa en egen att WoW:a på.

Jag vågar inte dammsuga när han är här heller. Vill ju inte störa när han pratar med sina kompisar på nätet.

Tur att jag tycker om min bror...

Kommentarer
Postat av: Lina

Tur att min bror är i skolan så jag kan sitta vid hans datorn..snart kommer han nog hem och ska WoW:a så..

2009-03-20 @ 14:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback