Lite sådär i efterhand...

...För ca 1½ vecka sedan, kvällen då melodifestivalsfinalen var för att vara mer exakt, så vann jag 140 kr.

Vi var några personer som satsade en 20:a var på den vi trodde skulle vinna. Jag valde mellan La voix och snela, snela.....det blev snela snela....men La voix vann och den var det ingen som todde på så jag kom närmast och vann ändå.

Det var himla trevligt att vinna en slant.

De pengarna spenderade jag i söndags på en hopptävling. 100 kr tävlingsavgift och 40 kr mat. Jag och Robin var riktigt duktiga och tydligen hade vissa berömt mig på lektaren. Trots vår prestation så föll de två sista bommar ner....men bättre det än förut när Robin slängt av sina ryttare innan han passerat mållinjen.

Kanske, om Gigant inte är tävlingsduglig till Klubbmästerskapet den 13:de april, så tar jag lilla Robin istället. Det blir då 20 cm högre...från 70 till 90.....Frågan blir väll även om det blir på en häst som är 176cm eller en som är 150cm?


Men huvudfrågan är: Hur många personer var det på den där melodifestivalfesten?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Antingen var ni sju personer på festen eller så var det sju AV er på festen som satsa. Alltså kunde ni lika gärna varit flera tusen på festen! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback