Det är mörkt ute och jag är trött och tänker gå till sängs för att skaffa mig en massa sömn, men först...

Jes, nu är "hellweek" slut för den här gången och sängen ser mycket lockande ut. I natt sov jag ju kanske bara fem timmar på grund av det förbannade beroende och tidsfördrivande youtube. Så när min pojkvän skulle upp och jobba/månadsinventera vid 05.00 så var jag fortfarande vaken och kunde säga "god morgon" på msn.

Hade tänkt att tvätta och rensa min klädkammare i dag, men det gick ju inte så bra det heller för klockan 11.30 väcktes jag av en pojkvän som tyckte att han skulle hälsa på litegranna hemma hos mig....och det tyckte ju jag var en bra idé så hade väll egentligen inget emot det. Så det blev ju att vi låg och halvsov i min säng till 14.00. SEN kom vi upp, men då var det dags för mig att förbereda arbetsdagen. INTE KUL! och han, den jäveln, åkte hem och lagade god mat och slappade resten av dagen.

Men måste verkligen ta min klädkammare imorn. Mina kläder börjar sprida sig i min lägenhet igen. Måste städa ur så de har någonstans att vara på istället för på mitt golv och i min soffa. Det är en ganska ful ovana de har.

Och imorn är det ridlektion igen :D. Det är så kul nu när jag hittat en häst som verkligen är rolig att rida. Robin Hood är inte mycket till världen med sina 150cm i mankhöjd men oj vad han kan om han vill. Jättekul att rida dressyr på och jätterolig att hoppa på. Han går mest ponnylektioner men han har börjat busa med barnen så jag får rida honom på måndagarna så han skolas till lite. Smart lite häst som kommit på att "slänger jag av barnen lite försiktigt så vill de inte rida mer och då får jag gå in i stallet". Vi har blivit ett riktigt litet team Robin och jag de senaste veckorna :D. Efter varje lektion säger båda jag och min ridlärare att det är synd att han inte är 15cm större. Längtar till imorn.

Det går förresten ett rykte om att Petra Mede ska vara rolig. Jag vill bara dementera detta och säga att så är inte fallet.

....så du kan sluta skratta åt henne Lina ;)

Kommentarer
Postat av: "den jäveln"

jag förtjänade faktisk att åka hem och sova tycker jag :P någon få i alla fall sova ut om hon vill (hint hint hint) ;)

2009-03-02 @ 06:49:57
Postat av: LINA!

rykte? nej, där har du fel, fakta är det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback