Aj,

jag har så ont i fötterna. Känns som om jag gått i ett par riktigt höga klackar i några timmar och det bränner och ömmar i trampdynorna. Jag har inte gått i klackar på några månader, särskillt inte i dag. Jag har bara sprungit runt på jobbet....eller ja, sprungit och sprungit, efter 13tiden kunde jag bara stappla mig fram som om jag faktiskt gick på ett par onödigt höga klackar. INTE KUL!

Gick på bio med Lina i Söndags. Coraline. Se den. A little creepy actually. Fick många kalla kårar och obehagliga känslor av den.




Röstade förresten på Armenien till slut....och Bosnien, men lite mer på Armenien.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh jag var såå nära att gå och se den häromdan men sen sket vi i det för att de inte visade den i 3D i skövde. ;P Men jag vill nog se den iaf!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback