Ken Lee

Varje måndag kollar jag på Project Runway. Denna säsongen är det med en deltagare som heter Kenley. Så fort de nämner hennes namn så börjar jag sjunga på den här låten: Ken Lee, med någon Bulgarisk brutta. Varsågod!




Tänkte förresten anmäla mig till Ben&Jerry's tävlingen där man får komma med idéer till en ny smak, men det gick åt pipsvängen. Jag vet exakt vad jag ville ha och hade cravings för men eftersom man bara fick välja mellan vissa ingredienser så sket jag i det. De hade en världssuccé på gång men nixpix fick dom för att man var så begränsad. Min smakkombo var något så underbart som vaniljglass med pepparkaksdeg. Alla som hade turen att smaka GB-Sandwich Pepparkaka som de hade vintertid ett tag vet vad jag menar. HIMMELRIKET! Men nej, nope, nix, nada, naj, nooo, niet osv.


Ken Leee! Tulibu dibu douchoo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback