Sim-si-sim-sim

Vad var det nu då som händer om en månad.....


...jo DET HÄÄÄÄR:


Jo, jag vet att de säger februari, men det släpps 4 juni.

Det värsta är att jag inte vet om min dator klarar av det. Ett av mina krav när jag köpte dator (Ja, jag har köpt en egen laptop som ingen kan ta ifrån mig!) var att jag skulle kunna spela Sims 3 på den. Mannen i butiken, som dessutom är stammis hos oss, garanterade att det skulle gå....men jag är inte lika säker längre. Tror att min processor kanske inte räcker till. Är så fallet så ska onoff-killen få höra ett och annat. Han garanterade ju, och vi  är två mot en som hörde det! Muntligt är lika bindande!....bara svårare att bevisa.

Jaja, så länge så roar jag mig med Sims 2...som tog tre jäkla timmar att lista ut hur jag skulle få igång det i går...och ytterligare minuter att lista ut hur man får fram fuskrutan på skärmen. CTRL+ALT+C som är det vanliga funkade inte och ärligt talat....sims är mycker roligare med fusk och obegränsat med pengar så man kan inreda som man vill. I dag kan jag dessutom sitta framför datorn med gott samvete. Klockan är strax över 12 och jag har redan genomfört ett ordentligt gympass och har stallet senare på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback