bäst att förklara sig

...vill bara poängtera något jag glömt....inlägget "NO WAY!" var helt ironiskt och grundar sig på en IRLupplevelse jag och Lina fick en fylletorsdag inne på Bogrens toalett. En tjej som stod i kö sa till oss följande, JA FÖLJANDE:

Ni är sådanadär som lyssnar på Tokio Hotel va?


Vilka är det? svarade Lina (eller ja, det var det hon tänkte iallafall).

Vid tillfället hade jag, och jo, jag har väll ökat antalet med ett, lyssnat på en Tokio Hotel låt i hela mitt liv och det för allt rabalder i tidningarna. Jag var bara tvungen att kolla vad all fuzz was about.....ett pop-band, inget mer...tycker egentligen inte ens att de känns så emo. Fast iof, jag är ingen emo-expert men tydligen ska sådana gilla sådant och tydligen kunde inte kvinnan som frågade oss denna frågan heller något med tanke på att vi hade baggybyxor och linne på oss om jag inte minns fel...eller kort, veckad kjol och linne o skarf...eller ja, vem bryr sig.

VI (eller iallafall jag) LYSSNAR INTE PÅ TOKIO HOTEL!




btw så såg jag videon för första gången till uprising igår när jag lade upp den....den va fin ju :D

Kommentarer
Postat av: Lina

ja, precis, det där kommer jag ihåg.

tror faktiskt inte jag visste vilka de var vid den tidpunkten.. men jag minns min McDonald's leksak som spelade 'thruogh the monsoon' :D

2009-10-17 @ 15:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback