Planering finns det något som heter.

ååååh, vad elaka tv4 är. De visar "School of rock" på tv4+....men....den är inte slut förrän 21.30 dvs den håller på samtidigt som IDOL. Elaka de är. Jag som blev så sugen på att se den filmen nu. Får bli att kolla Inside the Actors Studio istället...som jag också gillar Hellre det än se halva "School of Rock".

Får jag låna den filmen av dig mamma?

Snart kommer Sarah med snask och dricka och glöm inte att RÖSTA på NICKLAS så att han inte åker ut riktigt än, men glöm inte heller att fortsätta hålla kvar Mariette, Erik och Tove också...men Nicklas behöver mest hjälp. Han jobbar ju på McDonalds så han behöver all hjälp han kan få.

Om ni tycker att jag skriver lite fjortisaktigt och slarvigt så är det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback