löpande Idol-skrivning

Kollar på Idol-kvalen. Skriver allt eftersom programmet fortskrider....så ursäkta mig för mitt talspråksskrivande.

Calle...calle calle calle....skakig start, sen kom han igång....och ja, grabben kan verkligen sjunga den musiken han troligen lyssnar på men åh, nästan lite pinsamt att se honom på scen. Vilsen liten pojke...

Niklas är min favorit i kväll. Jag skiter i om vissa tycker att det gick sådär. Jag vet att han kan bättre. Jag vill höra honom sjunga annat än den låten han framförde...något ösigare. SKICKA HONOM VIDARE SVENSKA FOLKET! Dessutom jobbar han på McDonalds....sådant ska belönas.

Andreas...vad håller han på med? Väljer en låt som sjungs av en grym sångare med grym känsla och gör den med en tråkig vanlig sångröst med öberdriven känsla...dvs teaterkänsla. Han kanske ser självsäker ut men det är inte alls säkert att han går vidare. Att välja den låten var självmord för hans Idolkarriär.....och snälla....RAKA DIG!

Eddie kommer säkert gå vidare, vad jag än säger.....han sjunger ju Michael Jackson som är himla hypad just nu...ingen vågar odigga något med MJ just nu, men Eddie är duktig...han vet hur man för sig och det är minst lika viktigt för en Idol som en killercool-röst.

Jon...pallar han trycket i kväll? Jajjemen, skit också, han var ju bra. jag såg honom aldrig på första audition och tyckt att han verkat överskattad, lite överplanerade gester här och där, bortsett från det är han jätte duktig!!!

Det blir hårt i år.....men Nicklas ska vidare!

Är det två som går vidare?...Då tror jag Jon, för att han gjorde ett fint nummer....eller Eddie :P......och självklart Nicklas, för han är nog lite utav en flickfavvo.


Kommentarer
Postat av: Anonym

underbart att inte ha tv och inte kolla på IDOL! :D

2009-09-28 @ 21:48:53
Postat av: Lina

ja, det var jag som skrev det där då..

Postat av: ägaren av denna blogg

lugnt Lina...finns att streama de senaste avsnitten på tv4as hemsida ;)

2009-09-28 @ 22:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback