I am B. I drink tea. Won't you dance around with me?

Mattias har sagt att jag ska få en valp i födelsedagspresent. Får jag inte det nu så blir jag jätteledsen och gråter...

Smörgåstårta på fredag! Hört att Coop ska ha goda.



Någon som minns Floorfiller?...Den svenska "förlagan" till So you think you can dance som gick på 3an för många herrans år sedan. Akira som var så poppis i Talang 2009 gjorde sin TV-debut i Florrfiller. So you think you can dance är mycket bättre än vad Floorfiller någonsin var och i kväll är det dags för finalen att visas i svensk tv.

Men hur som helst så är här en nästan skrämmande intervju med en av Floorfillerdeltagarna.





Kommentarer
Postat av: mattias

haha vill se dig gråta :P du har ju sakt att jag inte kan ha valpen i klädkammaren till torsdag eftermiddag, så jag fick ju ge tillbaka den. Hade du velat ha paket på morgonen istället så hade du fått den men men

2009-09-01 @ 21:55:57
Postat av: Lina

precis, paket på morgonen ska det vara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback