seg vecka

Vilken tråkig vecka detta kommer att bli.

Alla mina ridlektioner denna veckan är inställda. De har bara skottat ett av ridhusen så alla ridgrupper får dela på det och turas om lite. Av tre möjliga har jag alltså lyckats pricka in tre :P Jag som jobbar halvtid de tre dagarna för att kunna rida. Mycket pengar åt skogen. Får se det som att jag sparar in dem då jag inte behöver betala för dem heller. Så i dag bar det av till gymmet istället. Jag tog en halvmilspromenix på löpbandet och varvade detta med lite korta löpdistanser medan gubben lyfte vikter med bror min. Himla skönt. vikterna sparar jag lite, är inte riktigt taggad att lyfta tungt än :P Det kommer att bli så bra i sommar sen när de öppnar den nya cykel/gångvägen till stallet. Jag kommer att promenera mycket ut dit sköna vår och sommardagar och mysa med hästar och vänner.

Förhoppningsvis så får jag sällskap av en liten voffsing. Vi planerar en vovve i sommar, men jag har ju NATRLIGTVIS gått och kärat ner mig TOTALT i en liten
sheltievalp. Åh, visar bilden för min gubbe minst en gång per dag och ger honom min Puppy-eyes blick eller säger ett "BAAAH!" till den översta bilden. Kärlek var ordet, kärlek....och jag som skulle ha en hane. Livet blir iof aldrig som man tänkt sig.

Jag skulle aldrig bo i en etta...Jag har bott i en etta i 3 år.
Jag skulle aldrig jobba på McDonalds...Nu har jag jobbat där i 5 år,

Hade jag aldrig börjat jobba på McD så hade jag aldrig träffat min gubbe, som redan jobbade där då...så lite tur har man att man inte är alltför envis om sina framtidsplaner :D

Ha HA haha! Chihuahua-special på Cesar. MÅSTE ringa mamma :D

...tydligen var det fler som ville prata med henne. "Jag veeeeet, Jag försöker kolla men alla ringer hela tiden!" säger mammi.

I dag har vi bokat tapetsering i hall och vardagsrum, plus klinker i hallen. Kommer bli fint. Brunt i vardagsrummet och grått med svart klinkers i hallen. Finfint :D Blir Ikea om några veckor ;)

Nu ska jag ägna mina tankar åt tv:n igen

Kommentarer
Postat av: mamma

det var faktiskt så,, alla på en gång...Men tack för att du ville tala om det för mej....Kram.

2010-03-03 @ 15:16:46
Postat av: Lotta

Söt viffsing! Har ni svarit och kikat på den än? Någon gång ska vi ha en till hund (har jag bestämt!) och just nu har jag ändrat mig från Chihuahua till Sheltie. De är ju såå söta! Kan inte låta bli att kika på blocketannonser varannan dag och visa hur söta de är för Marcus. Hihi. Vi måste i alla fall ha en lekträff med våra hundar om ni skaffar en sen! :)

Postat av: Lotta

"viffsing" hehe. :P men jag antar att du förstod att jag syfta på voffsing! ;)

2010-03-05 @ 20:56:36
URL: http://twinklelikeastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback