Vilken härlig dag

I dag är klockan 08.26 och jag har redan hunnit vara duktig. Jag har sagt upp mitt bredband och mailat högskolan och beroende på svar så hade jag tänkt att ta mig dit i morgon och börja planera min framtid. Hoppas, hoppas att min plan är genomförbar. Herr Stenbacke sa att han plockade ihop flera kurser till ett eget litet "program" och han är ju för närvarande lärare....de ska väll kunna allt...eller?

Att jag bara är uppe vid den här tiden är så skönt, var uppe vid 07.20. Jag känner mig utvilad och har börjat få in riktigt fin dygnsrytm igen. De senaste 3 öppningsperioderna så har jag fått det...de sista dagarna. I morgon börjar stängningarna igen. 17.15-02.15. Tråkigt att vända på dygnet igen :P Folk kanske inte tror på detta, men jag är egentligen en morgonmänniska. Eller snarare en "klockan 10 människa". Jag är som piggast förmiddag, men inte innan 07.00. Att jag när jag jobbar stängning blir lite av ett vrak är lite trök. Somnar 04.00 på natten, vaknar vid 11.30 och zombiserar sig fram till 15.00 då det är dags att tänka på jobb....och då började jag 16.15. Detta är första veckan vi börjar 17.15. Positivt! Jag gillar en timma mer på dagen :D

Nu ska jag försöka finna något annat vettigt att göra...kanske kolla i kurskatalogen? Sedan blir det jobb 15.00-18.30.
Sedan blir det förhoppningsvis att sätta sig med gubben och beställa från cdon. 15 böcker Sagan om Isfolket ska väll räcka ett tag, eller hur Sarah? Tur att du får låna dem, så slipper du köpa dem själv, ha ha :D Jag har ju redan läst alla 47 i högstadiet men det är kul att läsa dem nu igen när jag glömt bort allt. Tack mamma för stt du fick mig att börja läsa dem! ...och var så god i förhand att jag fått dig att börja läsa Twilight-serien ;)

Utbyte var ordet. Jag, mamma och Sarah skulle nästan kunna ha en bokcirkel ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad har du tänkt läsa för något? Och blir det i Skövde? nyfiken =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback