Det där med röstfusk i Big Brother...

...som man kan läsa om här, det tror jag inte ett skit på.

I söndags så kunde man läsa kommentarer på Big Brothers hemsida som vem som helst egentligen skulle kunna tolka till en helt annan trolig orsak till att "favoriten" (hos många) Rodney åkte ut.

Rodney var nominerad med både Katerina och Madde. På sidan där de tillkännagav de nominerade så kunde mestadels följande typer av kommentarer läsas i olika tappningar:

"Rösta på KATERINA! Hon MÅSTE vara kvar! Utan Katta inget BB!!!"


"Rösta på MADDE så att det där Katerina-aset åker ut!!! Kom igen, lägg eran röst på Madde!"



Nu tror jag att vem som helst borde kunna lista ut att det som TROLIGEN har hänt här är att folk har röstat på Katta för att ha henne kvar, eller röstat på Madde i motbyggande syfte bara för att de vill ha ut Katta. Slutsatsen är alltså att ingen har röstat på Rodney ty folk trodde han hade sitt på det torra. Logiskt, eller hur?


Röstfusk my ass...dålig förlorare är en annan benämning. (Skyll er själva kan man också säga)


(Jag förbehåller mig rätten att ha fel. Med tydliga, konkreta bevis så kan jag övertygas till den andra sidan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback