näst intill IT-lös

Det har blivit lite tomt med inlägg här det senaste tiden. Jag har inte fått igång mitt internet i nya lägenheten än...eller jag och jag, nissarna på studentnätet har inte fått igång det än. Jag har gjort allt jag kan så väntar mig att det ska hoppa igång vilken dag som helst. Jag håller på att bli TOKIG! Tänk vad styrd man ändå har blivit av dessa teknik och uppkopplingsmakapärer. Jag är ändå glad att jag hann skaffa ny mobil som jag kan surfa runt på, om än lite primitivt. Nu kanske jag hör vad folk säger i luren när de ringer till mig också :P

Men jag saknar min uppkoppling på datorn. Vet inte hur många facebook-statusar jag råkat gilla bara för att mina fingrar är för klumpiga för touchscreen. Det är segt att skriva långa utlägg på mobilen så här sätter jag stopp för i dag.

Dagen består av hunden, gym och tentaplugg.

Kommentarer
Postat av: Lina

uppdatera nu när du har internet då!

2011-04-11 @ 20:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback