Den där.....hundjppffpfpp

Goder morgon!

Här sitter jag, dötrött, och slänger i mig kesofrukost innan jag drar iväg till gymmet och dansar loss i deras grymma dance-pass. Hunden, den jäveln, är pigg. Hon står mest och heffar* och morrar åt den potentielle brevbäraren som smyger omkring i trappuppgången. Den där jäveln hunden väckte mig i natt vid 5 och tvingade ut mig i morgonrock för att hon så akut var tvungen att gå på toa. Helt oförvånad var jag kanske inte, hon var kass i magen redan tidigare på kvällen. Det orättvisa är väll varför HON ska vara så pigg och JAG så trött?! Det är ju HON som får ligga hemma och lata sig en stund medan JAG måste iväg. Orättvist mina vänner, mycket orättvist

...men jag har iallafall gått ner ca 5kg på två månader genom enbart ändrad kost och träning :D




*småskäller vääääldigt lågt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback