Även den bäste drabbas till slut...

Jag har klarat HELA vintern utan något förkylningssymtom. Liten känning i halsen som snabbt gått över och snorig näsa efter en dag ute i kylan, men det är ju helt naturligt. Jag har knappt behövt snyta mig alls i vinter! FANTASTISKT!

MEN...nu är den nog banniej här...nu när det känns som den första riktiga vårdagen man skulle kunna överleva utan jacka. Jag vaknade upp med något som känns som en svullen, öm hals och lyckades blåsa mig en snorbubbla innan jag hann ta mig till morgontoaletten. Som sig bör så snöt jag mig och gick sedan ut med Ninjus på en ordentligare morgonpromenad.

Sedan (ungefär) så blev det hemtenta. Jag gorde inget mer igår, men i dag på ca två timmar så hann jag med två och en halv fråga av fyra innan Ninjus krävde en långis av mig. Det vill säga så går det rasande fort när man vet vad man ska skriva eftersom alla fyra frågor egentligen går ihop och inte behandlar olika områden egentligen....det vill säga inte så ycket man behöver läsa i boken innan man svarar.

Jag tänkte återuppta tentan i kväll, för just nu känner jag mig mosig, trött och fryser en del....men än är jag inte sjuk eller förkyld! :D

Jag fattar inte varför förkylningen kommer nu? Jag har varit jättebra med kläder i veckan och ätit vitaminrik, bra mat. Det måste vara Sara som har smittat mig. Jag satt bredvid henne igår på BEST-mötet :( fyyyyyy på dig Sara!

I kväll ska jag till stallet för en härlig dressyrträning. Undrar om jag får rida Sheridan eller Robin i dag? Jag kom dessutom precis på nu att det är ju Fröken Eckert som ska ha oss i dag!!! :D

Nu ska jag försöka slänga ihop något i matväg...

Min "M" tangent är superseg...så har jag missat något "m" i texten så är det troligen bara knappen som är olydig. Jag kanske borde testa
klickerträning på knappen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback