Den som väntar på något gott...

Yay! Äntligen är min beställning från MEGASTORE på väääg! Tog bara två veckor längre än angiven leveranstid :P Men när solen skiner så är det lättare att glädjas åt de små sakerna i livet och det är via USA-import så det är inte alls säkert att det var deras fel.


Snart får jag iallafall ännu en härlig hoodie till min garderob...

 

It is AWESOME!

 

Nu ska jag laga lite mat och fortsätta städa rent i främst garderob så att min nya hoodie får ett varmt och trevligt välkomnande. Senare i kväll kutar jag nog över till Sanna E en sväng

och myser med henne och Ida med lite hjärncellsdödare och dampdans.

Fantasktiskt.

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Den var riktigt cool faktiskt :)

Postat av: Lina

GE MIG!!!

2011-03-19 @ 17:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback