EFIT-dag

I dag har jag min allra första EFIT-dag.
Vad är då det undrar vissa? Jo, EFIT står för Ett Foto I Timmen. Nu eftersom det är min första dag så kör jag inte helt seriöst med vackert komponerade bilder utan snarare upp, klicka, klar typen. Min finkamera har fått stanna hemma.

Nu ska jag packa ihop till BEST-evenemanget som är i kväll, en liten förfest innan vi fluffar vidare till Kåren. Det är maskerad i dag :D. Jag fick förkasta min Sheldon idé för t-shirten, som skulle komma inom 2-5 arbetsdagar, har inte kommit än. Jag beställde den i lördags, så ganska ledsen över att den inte kom i dag. Det blir en favorit i repris istället....dock inte Lara Croft. Hon får vänta till varmare väder.

Mina EFIT-bilder kommer upp imorgon kväll om inget oförutsägbart händer.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Rolig idé :)

Postat av: Sofia

Kåren :) Är det drag på Kåren nu för tiden?



När jag började plugga så var det rejäla fester där varje vecka men sen dog det ut och var helt dött ett tag. Hur är det nu?



Hoppas du har en grym kväll på makeraden hur som helst. :)

2011-03-04 @ 23:36:14
URL: http://s0ffsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback