Flytt påbörjad...

Nu har jag börjat packa. Igår rensade jag lite i förrådet och fick tre lådor till övers. De tre är nu fyllda med spel, wii-kontroller och dvd:er. Nu inväntar jag ytterligare kartonger så att jag kan forsätta packa. Jag har bara imorn på mig till att packa ner det mesta så kartongerna borde komma snart tycker jag.

Jag hittade ett gammalt ben till Ninja. Det tog hon och gömde. Ninja har nog inte förstått att det är flytt på G. Hon har ju aldrig gjort denna sortens flytt förut...får hoppas att jag hittar hennes ben innan vi lämnar tillbaka nyckeln.

Snart drar jag till stallet och hoppar med Robin. Det var över en månad sedan jag red den där underbara lilla hästen...


Det får INTE regna på Söndag! Lite medvind kan jag väll få...snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback