Jag har...en plan

Kom hem från skolan för cirkus 20minuter sedan. Om endast en fjärdedel av alla lyssnare var kvar vid föreläsningens slut vad säger det er då?

Jag fick iallafall en välbehövlig sovmorgon, men min kropp och mitt sinne är väldigt trötta och Ninjus säger att hon helst inte vill vara hemma mer själv så det blir inget gym i dag. Istället tänkte jag sätta en plan i verket, att lära Ninja jogga med mig. Den lilla voffen blir så glad när man springer så hon kutar gärnet eller börjar hoppa på mig av lycka. Detta ska tränas bort, med start i dag. Jag räknar med att det kommer att bli lite av en intervallträning i början, vilket passar mig utmärkt. Jag har själv inte joggat ute i den riktiga världen ordenligt på jag minns inte när. Perfekt tillfälle att träna upp både mig och Ninja.

Så nu ska jag hacka lite godis, fylla belöningspåsen och leta reda på klickern och köra igång. Jacka blir det iallafall...som sagt så lär det inte bli jättemycket spring i dag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback