Nu är hemtentan klar...

...den ska bara lämnas in i skolan. Det tar jag nog imorgon...eller kanske i dag. Vi får helt enkelt se. Den är inskickad till "fusk-kontrollant-mailen" iallafall. Känns himla skönt att för en gångs skull vara ute i hyfsat god tid.


Nu ska jag kissa, sedan ta ut hunden i blåsten så hon får kissa/lukta/mm och sen ska jag städa...för städning har varit en försummelse i veckan. Jag bor i ett krigsfält. Senare blir det en paus från städningen. Då hänger jag med fröken Lottie till stallet och bara är...att bara va är bland det bästa som finns.

Nu måste jag hindra Ninja från att stampa sönder min bok som jag levt med hela förmiddagen. Jag tror att hon är lite bitter på den boken men det ger henne inte tillåtelsen att stampa på den. Brymanaset måste vara i bra försäljnings-skick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback