Schema för dagen...

Igår blev jag ledsen...jätteledsen, samtidigt så blev jag lite glad. Detta bildade en sorgsen känsla i mig som bara gjorde mig mer ledsen.

Jag gick ut på promenad med Ninja. Vi lekte i solen...sen kändes allt bättre. Ninja är verkligen mitt allt. Hon håller mig flytande, tillsammans med de vänner som stöttar mig.




...nu till roligare saker

Jag har börjat sova med rullgardinen uppdragen. Det har visat sig vara ett genidrag! Ljuset får mig att känna mig mindre trött och jag kommer upp på morgonen. Trots att jag lägger mig sent så vaknar jag av mig själv vid 9 och hinner då mysa med Ninjus innan vi går upp och tar en promenad innan hennes frukostmål vid 10.

Nu har jag ätit frukost och håller på att leta redan på mina träningskläder. I dag blir det gymmet och pressa mig själv till jag storknar. Jag får dock inte glömma att lämna in tentan i skolan först :P Det skulle vara en rejäl miss.

Efter gymmet blir det e långis med odjuret. Kanske strupen uppför berget? Troligen inte, den spar jag nog till imorgon om vädret passar.

Sedan blir det att städa till Josse kommer hem från jobbet. Då åker vi och storhandlar sedan så ska vi mysa till det med våfflor i kväll :D

Så...där har ni hela min dags aktiviteter. Full rulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback