BESTa sittningen ever!

Igår var verkligen en sådan där legendarisk kväll. Byxmyndigsittning med BEST, sedan mellanfest och som god avslutning blev det Kåren igen.

På sittningen fann man bland annat strippande herr-studenter, många kondomer (safety first), ingenjörer, bordsrace. Vi utsattes för speed-dateing, lambo, skratt...ja det var verkligen helt fantastiskt. Jag fick bära min ovve och jag vet att jag sagt det förr men det tåls att säga igen....Ovve måste ju vara ett av de bästa plaggen ever! Jag trivs enormt bra i min ovve. Igår gömde jag en burk godis i den som jag gick runt och bjöd på. Tydligen blev jag känd som "tjejen med godiset". Jag knöt många nya kontakter och det känns förbannat bra! Jag är idag en stolt medlem av BEST-styrelsen. Idag har jag träningsvärk efter allt dansande....och jag är tydligen inte ensam. Är inte det ett bra betyg på kvällen?

Hoppas att jag får tag i lite bilder snart. Då kanske de dyker upp här inom de närmaste dagarna. Denna sittningen var vårens stora händelse som det har planerats för redan sedan vi gick med i styrelsen. På något sätt så känns det lite vemodigt att evenemanget är över....men nu riktar vi in oss på nästa event: Introveckan! Ser grymt fram emot det! Jag ska försöka stilla abstinensen med att designa två ovve-märken i sommar. Märket jag gjorde till sittningen blev ju tydligen en succé :D

Nu ska jag ta tag i den där djävelusiska hemtentan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback