Måndag

I dag är en annan dag :D

Jag har precis kommit hem efter en redig prommis med Ninjus. I dag var det powerwalktempo som gällde så nu är Ninja lite trötter. Hon ligger under bordet och sover. Jag ska snart iväg på en föreläsning i samtalsmetodik. En mycket skoj kurs!

Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka se om man kan få bort lite mer hårfärg från hårfästet. Jag fräschade upp mitt svarta hår igår och det är alltid lika spännande att för några dagar ingå i "the black ear tribe". Snart kan jag för övrigt sätta upp mitt hår i toffs, bara kanske två månader till :D Ett litet steg för mänskligheten men ett stort steg för mig.

I kväll blir det åter ett Afro-pass på gymmet. Åh vad jag saknat min måndags-afrodans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback