Sova bort shletenheten...

Nu ska jag gå och lägga mig och jag tänker sova till jag vaknar av mig själv. Detta har varit en vecka med alldeles för få timmar av sömn. Jag börjar ju nästan att se shleten ut som vi säger på västgötashlätta. Det gäller att sova ikapp några timmar nu och nå min forna glans utan ögonlocksryckningar och vimsiga gester....även ifall gesterna nog inte botas av några timmars sömn :P

I morgon ska jag skriva om kvällens kval...och städa, vandra med hunden och gymma....men framförallt skriva i bloggen om kvällens kval och min tro om lördagens eurovision. Jag har nämligen gjort en iaktagelse som jag själv finner lite smårolig och funderar på om fler är inne på samma spår...eller om det bara är jag som yrar.

Nu blir det sängen minsann...

...och jag kommer inte vara nådig mot den som kanske råkar väcka mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback